Dubai - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Tineke Swinkels - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Tineke Swinkels - WaarBenJij.nu

Dubai

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

19 Februari 2014 | Nederland, Hoofddorp

2 hele leuke dagen in Dubai gehad, mooi weer, lekker eten,en bijna alle bekende bezienswaardigheden al gezien. De skibaan, het aquarium, een boottocht met een abra over de Dubai Freek d vanmiddag naar de 124ste verdieping van het booste gebouw ter wereld dd Bjur Khalifa. Vanavond gegeten met uitzicht op de fonteinen. Morgen onze laatste dag hier, dan willen wij nog naar het Palmeiland en de moskee. Morgenavond door naar Perth.

• 19 Februari 2014 - 19:25

Mascha:

Ik heb geen skiërs uit Dubai gezien op de spelen, moet kunnen met zo'n baan toch?
    Hebben jullie nog iets gezien van het oranje podium en de winst van Jorrit Bergsma?
    Zo te horen is er wel genoeg te zien om jullie een paar dagen te vermaken en dan lekker door naar Australië.

• 19 Februari 2014 - 19:36

Yvonne:

De moskee in Abu Dhabi is zeker de moeite waard, hij is echt prachtig. Geniet ervan X Yvonne Biesbrouck

• 19 Februari 2014 - 19:40

John En Tineke:

Lekker weer zo te zien, we zijn stiekem een beetje jaloers.
    Apart gebouw hè!
    xxxxx J&T