Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Tineke Swinkels - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Tineke Swinkels - WaarBenJij.nu

Adelaide

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

12 Maart 2014 | Australië, Adelaide

5 maart naar ons gehuurde huis in Warnbro, vlak onder Rockingham. Prachtig huis met 5 slaapkamers, grote buitenruimte en heerlijk zwembad. 6 maart weer naar Perth om Conny en Erik op te halen. Een heel gezellige week gehad met z'n allen, dolfijnen cruise, winerie, Penguin island met zeeleeuwen, pinguïns en pelikanen, een dagje Perth en Fremantle, dus veel gedaan en lekker gegeten. Erik heeft pannenkoeken gebakken. Zij zijn 11 maart weer vertrokken en wij 12 maart op het vliegtuig naar Adelaide gestapt. Onze nieuwe auto tot aan Darwin is een gigantisch grote Nissan Pathfinder. Zitten nu in een heel leuk motel, morgen op onderzoek uit hier in de buurt voor wij naar de outback vertrekken. Groetjes

• 14 Maart 2014 - 20:39

Wim En Willy Sol, Zaandam:

Wat een fantastische reis. Geniet met volle teugen. Tot ziens

Groetjes, Wim en Willy

• 18 Maart 2014 - 11:28

Wim En Willy Sol, Zaandam:

Hallo Jelle, je bent gauw jarig. Nog een maandje! Genieten jullie maar lekker, want dit is
    toch maar vast een mooi cadeau.
    Groetjes, Wim en Willy (let op: Nieuwe E-mail adres) Was goedkoper!!