Perth - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Tineke Swinkels - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Tineke Swinkels - WaarBenJij.nu

Perth

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

22 Februari 2014 | Nederland, Hoofddorp

Na een lange rommelige vlucht in een bloedheet Perth aangekomen.Auto opgehaald en TomTom ingesteld en binnen 20 min. Waren wij in ons hotel in het centrum. Even lekker gezwommen en het centrum ingelopen om te eten, even internetten, maar je moet geluk hebben om verbinding te krijgen.heerlijk geslapen. Vandaag veel met de bus gedaan, er rijden 4 buslijnen door de stad en die zijn gratis. Wij zijn gewoon van de ene bezienswaardigheid naar de andere gegaan met diverse bussen, daar was het lekker koel in. Buiten hou je het in de zo lang uit. Net weer even gezwommen. Tot de volgende keer.

• 22 Februari 2014 - 12:15

John En Tineke:

Bij jullie heet en hier een druilerig regentje.
    Mooi hotel?
    Liefs en geniet ervan.
    Tot de volgende keer! ;)

• 23 Februari 2014 - 10:06

Jarno Clemens:

Leuk daar zeg ik had ook wel mee gewild jammer maar ik ga maandag met opa,oma,Robin en Sasja ook lekker op vakantie naar Epe ook naar het zwembad.
    Gister heeft Elmar met 22-0 gewonnen met voetballen ik heb niet gespeeld.

Gr.Jarno